Predstavte si že ŽSSK (Železničná spoločnosť Slovensko – Národný doprava), zvýšila ceny lístkov, keď si človek kúpi osobne lístky a nie cez aplikáciu IDeme vlakom alebo na web.stránke železníc, domnievam sa že to platí aj na pracoviskách pošty, čo sa týka kupovania lístkov, a čo sa týka prirážky za meškanie, tá by mala byť ale v hodnote 0,30 až 0,50€centov, osobne môj názor, bývalá vláda zaviedla právo na hotovosť čo hodnotím ako veľké plus ale nájdu sa firmy, ktoré uprednostňujú platby kartou nad hotovosťou… Právo na hotovosť treba prehodnotiť v súčasnej podobe, a treba ho dať do takej podoby aby platba hotovosťou alebo kartou bola naozaj na konečnom spotrebiteľovi, konzumentovi v skratke: na zákazníkovi..
Mimo súdka: hodnotím pozitívne že podnikatelia majú od 1.4.2025 povinný účet, to kvitujem, len transakčnú daň by mohli zrušiť
Celá debata | RSS tejto debaty